Instrukce pro psaní článku
YogaPoint.cz je zdrojem informací o všem, co souvisí s jógou, zdravým životním stylem, meditací, jídlem a štěstím. Naším cílem je poskytnout našim čtenářům cenné poznatky o těchto tématech. Proto je důležité, aby všechny příspěvky byly pronikavé a obsahovaly informace, které čtenáři mohou využít.
Vezměte prosím na vědomí, že pokud Váš článek nedodržuje níže uvedená redakční pravidla, tak nebude s největší pravděpodobností zveřejněn.
Obsah
- Perspektiva: Ideálně pište v “já” perspektivě, není to ale povinné. Vezměte prosím na vědomí, že se nejedná o blog.
- Tón: Přátelský, pozitivní, otevřený – můžete použít i slang nebo neformální slovní spojení, vše však s mírou.
- Čtenáři: Píšete pro čtenáře v rozmezí 20 až 45 let, z větší části ženy. Většina našich čtenářů se zajímá o jógu a zdravý životní styl. Nicméně, prosím, nepředpokládejte, že vědí všechno o józe nebo meditaci (včetně pojmů v Sanskrtu).
- Zdroje: Jestliže jste využili podstatné části informací nebo obrázky ze zdrojů třetích stran, uveďte tyto zdroje na konci vašeho článku.
- Obrázky: Obrázky jsou vždy skvělé! Určitě můžete použít i vaše fotky nebo fotky na kterých jste vy. Pokud obrázky přikládáte, ujistěte se, že máte práva na jejich použití nebo uveďte odkaz na jejich zdroj.
- Citáty: Inspirující citáty používejte střídmě (rozhodně ne více než jeden na článek).
- Žádné SEO triky: Pokud se jen snažíte získat bezplatný odkaz nebo klíčová slova na určité výrobky, tak si můžete ušetřit čas. Nezveřejníme je. Těšíme se na příspěvky od jógových nadšenců s poctivým zájmem.
Co zveřejníme
- Fakta, informace, rozhovory, pohledy do zákulisí
- Odborné sdílení znalostí, odborné názory, cenné osobní postřehy
- Motivaci, povzbuzení, humor
- Recepty, návody, popisy
- Novinky, aktuálním dění, virální témata
- V některých případech recenze a srovnání (lekcí, studií, produktů)
Co nezveřejníme
- Články který byly nebo budou zveřejněny na jiných webových stránkách
- Příliš sebestředné a osobní články
- Reklamní články, neobjektivní hodnocení
- Cokoliv, co je jen pro vyhledávače
ZpětČtěte dále: Tipy pro strukturu článku
Přeskočit přímo k odeslání článku (prosím přečtěte si nejdříve všechny instrukce)